# One day training and than finished! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu # One day training and than finished! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu

# One day training and than finished!

Door: Leanne Neijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

02 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello, goodevening everyone!

Zó, even een bericht weer... morgen is mijn laatste trainingsdag en dan mag ik officieel vanaf volgende week de receptie alleen gaan draaien! Wat heb ik eigenlijk dit weekend gedaan?

Nou eigenlijk niet veel naast het werken... alleen maar in bed gelegen en ziek geweest! Gelukkig helpen de medicijnen mij goed! :-) Veel slapen, knap je het snelste van op! Heb het ergste hopelijk nu wel weer gehad.

Ik draai nu deze week eigenlijk veel alleen de receptie, maar zeg toch wel wat een verschil met doordeweeks en het weekend de receptie draaien. Vrijdag en vandaag veel vragen gehad van gasten! Die bepaalde omstandigheden niet goed begrepen of dat zij beweerde dat zij al wel hadden betaald via de maatschappij waar zij hadden geboekt. Ik zeg wel het een hele goeie moment om te leren en ben deze momenten goed geholpen door de managers en mijn trainer/teacher Claudia! Ik heb nu ook twee dagen een alarm apparaatje bij mij gedragen voor als het brandalarm afgaat dat ik weet hoe ik de mensen moet evacueren dit is mij van te voren uitgelegd! Wij hebben in het hotel namelijk 9 personen die zo'n apparaatje bij zich dragen.

Van de week hadden we een quiz dit was erg gezellig met z'n allen. Wij hebben met elkaar veel plezier gemaakt en ook meer mensen leren kennen. Loopt zoveel personeel rond hier in het hotel dus dan praat je is met elkaar. Stond een heerlijk buffet voor ons klaar. Nogmaals erg leuk dat het hotel ook aan hun personeel denkt. Hoopte donderdag mijn loon te hebben maar helaas hadden zij bij mij wel weer iets fout gedaan. Namelijk mijn achternaam geen Neijenhuis maar Neijenhold! Kon kiezen of over drie of bij mijn volgende loon en dat zal dan over vier weken zijn. Nou dan dus maar even over vier weken. Gelukkig wordt ik nu wel even geholpen! :) O,ja maar bij de quiz waren wij laatste geworden " The Dutchies " !

Ben erg benieuwd hoe het volgende week gaat alleen het draaien van de receptie. Tot nu dacht ik elke keer dat ik niet deed balansen met mijn opera(reserveringsysteem) en mijn pdq dat is mijn creditcard/pin systeem. Gelukkig heb continu gewoon goed gedraaid! Yeahh !!

Maandag en dinsdag heb ik lekker vrij, ga ik met Belle ergens lunchen in een van de Thistle Hotels. Zij heeft een gratis voucher gekregen. Deze krijg ik ook nog binnenkort! Donderdag 14 Maart komt onze docent langs in het hotel voor een gesprek over hoe wij het momenteel doen. Spannend, ghehe! Komt allemaal goed! :) Ik ga weer lekker slapen mijn wekker gaat weer om 5.45! Even de griep eruit slapen.

Succes daar in Nederland!
P.S. Goede aanrader om in Engeland stage te gaan lopen of te werken, zou hier niet meer weg willen. Misschien na mijn studie wel in Engeland wonen. We zullen zien, zien...

See you soon!
Lots of greetings from London


Enkele standaardzinnen bij check in
Hello goodmoring/afternoon/evening
Welcome in Thistle Marble Arch Hotel
You have including English breakfast or not..
Do you want a newspaper (times and finance times free) or wake up call?

Zijn nog vele meerdere dingen wat we zeggen maar elke check in is verschillend.

  • 03 Maart 2013 - 11:11

    Hans Kaaijk:

    Hoi Leanne,

    Hopelijk ben je snel uitgeziekt, want nu moet je er kennelijk echt tegeaan.
    Prima dat je zo enthousiast bent, dat geeft veel energie.
    Maar pas ook op. Het kan ook weer eens een moment vies tegenvallen, en dan moet je toch verder.

    Trouwens Marble Arch ken ik goed. Daar kom ik altijd aan met de greenliner vanaf het vliegveld en vertrek daarvandaan ook altijd weer.

    Geniet nu eerst van je twee vrije dagen en ga er dan weer voor.

    heel veel groeten,

    Hans

  • 04 Maart 2013 - 10:53

    Emma Steen:

    Goedemorgen Leanne,
    Ik heb via school gehoord dat jij in Londen stage loopt, en dat het misschien leuk is om jou om informatie te vragen.
    ik ben nu 2e jaars en zit er ook aan te denken om naar londen te gaan volgend jaar!

    zou jij mij via de mail mij wat informatie kunnen geven over inwoning etc?

    emmasteen20@gmail.com

    Veel plezier nog daar en groetjes,
    Emma Steen

  • 04 Maart 2013 - 11:01

    Leanne Neijenhuis:

    Hi Emma, goodmorning!

    Natuurlijk wil ik dat doen. Ik doe eind van deze week even is dat goed? Ben momenteel erg druk hier nu en moet wat dingen afronden. Maar wat leuk dat je eraan denkt, je zit nu bij Meneer van Ek in de klas? Ik wilde het mijn hele leven ook al altijd naar Engeland/Amerika gaan (twee verschillende landen en qua grote, haha!) Het ging mij vooral om de Engelse taal! Ik heb er zó geen spijt van dat ik dit heb doorgezet!

    Ga er zeker voor, één tip probeer je Engels zo snel mogelijk af te ronden in talencentrum nu! :) Als je wilt doe maar de docenten op school even de groetjes van mij. Succes met je huidige stage! Keuken en housekeeping hé?

    Liefs Leanne

  • 04 Maart 2013 - 12:30

    Emma Steen:

    Ja dat is prima, begrijp dat je het druk hebt!
    Je klinkt in ieder geval heel positief, ik heb keukenstage achter de rug heb momenteel front office stage!
    Menneer van ek is mijn coach dus zal hem de groetjes even doen.

    Groetjes,
    Emma

  • 04 Maart 2013 - 20:25

    Leanne Neijenhuis:

    O, bij mevrouw Toering :) ? Leuk doe die ook maar de groetjes!! Top vrouw! Ik stuur je eind deze week even een berichtje meis! Succes op school! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Leanne

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 11778

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 08 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: