# London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu # London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu

# London

Door: Leanne Neijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

17 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good evening,

Bij vele is het al bekend vandaag was de begrafenis van Thatcher. Een groot opstakel hier in Londen. Mensen die het eens waren hoe zij in de regering heeft gezeten maar sommige die het ook er niet mee eens mee waren en op trafalgar square foto's van haar lieten zien met kogels er door heen. Verder zitten wij nu helemaal vol geboekt in het hotel!

Verder heb ik zoals andere weten nu continu nacht diensten gedraaid. Het is erg leuk! Maak 's nachts soms hele rare dingen mee. Bijvoorbeeld dat wij twee mensen die een vrijpartij hadden op de openbare toiletten moest verwijderen. Maar, die wilde niet luisteren ze ging later weer terug. En ze hadden kamer!

Afgelopen weekend was mijn vriend hier, we zijn naar Tower Bridge geweest en vanaf daar langs de Theems gelopen. We hebben behoorlijk veel gelopen die dag. Verder een hele gezellige avond gehad. Volgende dag zijn we naar Harry Potter Warner Bros Studios geweest !! We gingen met een Harry Poter vanaf Victoria Station naar een andere plaats toe buiten Londen. Een busrit van 2 uur. Eenmaal toen wij daar waren kregen wij vanalles te zien. Eerst hebben stukje film gezien hoe alles is gemaakt. Daarna zagen we de hal van Zweinstein, dit was heel leuk om te zien dat je wist dat het hier allemaal is opgenomen en wat is die hal klein! Daarna doorgelopen en kregen we alles te zien waar het werd opgenomen. ( Huisje van de familie Wezel de oranje harige kinderen! Hutje van de grote reus Hagrid. ) De auto was te zien en de toverstok hoe hij daar op zat. met een groene achtergrond en verder werd die erin geplakt bij mooie natuur omgeving. Uiteindelijk wat heel mooi was om te zien hoe ze Zweinstein hebben gemaakt! Hoeveel mensen ook wel achter zo maken van film zitten WAUW! Al met al het was een hele leuke dag met elkaar samen en ik ben naar Harry Potter geweest waren 's avonds waren we weer laat terug.

Volgende dag kwamen mijn oudste broer en zijn vriendin naar Londen toe. Om haar verjaardag hier in Londen te vieren. Het was leuk om hun weer is gezien te hebben! Misschien zie ik nog een keer de rest van de familie.

Nu verder ook druk bezig met mijn stage opdrachten het schiet al aardig op! Want ik ga namelijk alweer bijna terug naar NEDERLAND!! Dus nog even paar weekjes flink aan de slag met de studie en dan is het klaar! Verder heb ik Mike ook nog moeten uitzwaaien weer en dat vond ik niet al te leuk! Heb erg genoten. Maar helaas het hoort er allemaal bij. Moet nu weer zelf flink aan de slag!

The Spring is er nu gelukkig! Wordt steeds mooier weer... heerlijk! Genieten van het zonnetje! :)

Hele dikke knuffel vanuit Londen!
X

• 27 April 2013 - 13:38

JE MOEDER:

Ja, je stage is alweer bijna afgelopen.
    Volgens mij heb je het wel naar je zin daar en heb je veel geleerd en heb je al heel wat van Londen gezien. Binnenkort komen wij ook even aan, om wat van Londen en omgeving te bekijken en natuurlijk jou weer te zien. Tot gauw, groetjes van je vader, moeder en de honden!