Het is al bijna! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu Het is al bijna! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu

Het is al bijna!

Door: Leanne Neijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

14 Januari 2013 | Nederland, Bemmel

Zoals voor de meeste nu inmiddels bekend is, ik ga voor een 4 maanden naar Londen verhuizen. Hier zal ik mijn eind stage gaan doen in het hotel Thistle Marble Arch, op de afdeling receptie!

Door middel van deze site wil ik jullie op de hoogte houden van alle avonturen en ervaringen in Londen! Ik vertrek zaterdag 2 Februari vanuit Schiphol, eerst even nog twee dagen daar de stad gaan verkennen en dan daarna zal het echte leven gaan beginnen in Londen. Maandag 4 Februari is mijn eerste werkdag als receptionist. Vanaf Februari zul hier je ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Ik ga iedereen heel erg missen maar tegelijkertijd heb ik er ook ontzettend veel zin in!

Heel veel liefs, xx

  • 14 Januari 2013 - 22:59

    Janny:

    Ik kan nie wachten :-)

  • 03 Februari 2013 - 11:51

    Truus Huting:

    Hallo Leanne,

    We wensen je een fijne tijd en een leerzame stage in Londen.

    Groetjes Jan en Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leanne

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 11803

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 08 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: