# Spring or Winter? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu # Spring or Winter? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu

# Spring or Winter?

Door: Leanne Neijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

23 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

A very good morning to everyone,


Het is nu inmiddels alweer drie weken geleden, dat ik een bericht heb geplaatst op mijn site. Ik weet ook om heel eerlijk te zijn niet meer precies wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik doe hier genoeg in het stadje Londen.

Nu ik dit momenteel schrijf is het aan het sneeuwen hier, vandaar mijn titel :) ! Zit lekker op mijn kamer aan een bak aardbeien yoghurt en glas orange sap! Voel de nieuwe griep alweer aankomen dus ga het gauw voorkomen door extra veel vitaminen te eten.

Wij hebben een nieuwe manager gekregen en een nieuwe RV manager! Het hotel gaat een aantal anderen opstellingen krijgen van managers, schijnbaar wilt onze nieuwe manager ook ander eten in de kantine voor het personeel, jeej !!

Wat jullie nu inmiddels allemaal weten is dat ik zelfstandig draai, ik heb nog wel vragen over de travel agent vaak of wanneer ik iemand een betere kamer gratis mag geven dan dat ze geboekt hebben. Maar dat zijn kleine dingen. Mijn docent is ook inmiddels langs geweest en twee dagen geleden heb ik mijn review gehad met het bedrijf om te praten wat zij van mij vinden. Ik mag uiteindelijk helemaal niet klagen ze zijn tevreden over mij en had een goede doorzetting! De kwaliteiten die receptionist moest hebben had ik :) jeej !

O,ja dat is wel leuk om te vertellen... afgelopen week kwamen mensen van gezondheid en veiligheid het hotel controleren en gaan dan vragen stellen aan het personeel. ( uiteraard om te kijken of wij goed geïnformeerd zijn ) Ik had twee weken van mijn front office manager een pieper mee gekregen over het alarm. Als het afgaat dat ik weet hoe ik mensen moet evacueren en naar welk gedeelte van het hotel ik moet. Maar om het nu even duidelijk te maken de mensen van gezondheid en veiligheid vroegen mij dus hoe het hier zat met het evacueren en wat de procedure was. Gelukkig wist ik dit te vertellen en was blij :) !

Verder is het hier allemaal leuk! Ik ben momenteel ook weer lekker aan het joggen 3x in de week! In de afgelopen drie weken ben ik naar China Town geweest, Diana woonplaats en hele omgeving erom heen! Morgen ga ik naar Camden Town dit is een grote markt, schijnt heel mooi te zijn!

Vandaag is mijn laatste avondshift voor deze week. Zondag en Maandag heb ik vrij en daarna ga ik beginnen met een week nachtshiften draaien ben erg benieuwd hoe ik dat zal gaan vinden!

Nou lieve mensen in Nederland, hopelijk gaat het jullie goed daar! Ik ben druk bezig met het afstuderen en hopelijk half Juni in bezit van mijn diploma! :)


Dikke knuffel xx

  • 25 Maart 2013 - 14:20

    Je Moeder:

    Fijn, dat alles zo goed gaat Leanne,
    groeten van je moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Leanne

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 11795

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 08 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: