# Night shift! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu # Night shift! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leanne Neijenhuis - WaarBenJij.nu

# Night shift!

Door: Leanne Neijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

08 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo iedereen,

Het is inmiddels weer even geleden dat ik iets heb geplaatst op mijn waarbenjij.nu! Mijn excuses hiervoor. Ik zeg momenteel om 18.45 uur (Engelse tijd) Goedemorgen/Goedemiddag! Twee weken geleden ben ik voor het eerst begonnen met mijn nacht shiften draaien.

Vanaf de tweede dag vond ik dit gelijk al helemaal leuk! Ik doe dit samen met Lesley. Vriendinnetje van het Friesland College. Na de eerste week wisten wij gelijk wij willen de nacht blijven doen. Ik zal ook even uitleggen waarom namelijk. Je hebt een heel ander publiek 's nachts. Je doet heel veel met travel agents ( zoals booking.com / hotelshop ) Maar daarnaast doe je ook alle inkomsten van de dag invoeren in de computer. Ik hou namelijk van economie dus ik vind het hartstikke leuk! Ik heb de receptie namelijk al wel onder de knie dat is ook vermeldt door het bedrijf. Dus ik wilde nu graag meer leren. Ik krijg hier veel kansen om mijn kennis groter te maken! Dus met liefde doe ik dit ook.

Nu werk ik Nederlandse tijd voortaan vanaf 23.45 tot 8 uur 's morgen wat meestal uitloopt tot half 9 's morgens... Ik hoorde een week later wel, dat er tijdens pasen hier in Londen vier hotels zijn overvallen. Wij moeten nu ook oppassen omdat wij 's nachts werken. We zijn een groot hotel dus verwachten ze ook veel. Paar dagen geleden had ik twee dames geholpen en werd daarna uitgelachen op een leuke manier door de nachtmanager en mijn mede collega's ik had namelijk "vrouwen die mannen vermaken" geholpen en ik had al zo vermoeden maar je moet altijd beleefd en netjes blijven. Ook ben ik al een keer uitgescholden voor "trut" omdat ik geen kamer meer had voor ze. Het is opzich wel grappig wat je soms mee maakt hoor.

Twee dagen geleden heb ik mijn tweede functionering gesprek gehad met mijn manager. Ze waren erg tevreden. Kort samengevat van mijn gesprek was dat ik al heel veel onder de knie heb en mijn kennis over het hotel goed weet en mij eigen goed verdiept heb. Met nog wat extra training zou ik een sterk lid van het team zijn. Dus ik vermaak mij eigen hier prima in Londen. Wie weet van de zomer nog even hier doorwerken.

Mijn engels gaat ook goed vooruit, ik durf meer engels te spreken. Mijn verslagen gaan goed heb het eerste verslag afgerond en ben nu bezig met het afstuderen! Dus in mijn gedachten zie ik mijn diploma in Juli al in ontvangst nemen! Wat ik hierna wil gaan doen weet ik niet? Vind Hotel kant erg leuk, maar misschien ook wel in het buitenland. Ben nog goed aan het nadenken. Maar wat mijn papa en mama altijd zeggen eerst het belangrijke afronden en dan nadenken wat je wilt gaan doen. Eerst dus maar mijn diploma behalen!

Wat is de Tower Bridge trouwens erg groot! En wat is de brug mooi! Heb mij eigen getrakteerd op Victoria Secret and een Harrods tas omdat ik mijn eerste verslag af had.. "zie foto's" !!

Binnenkort komt Mike op bezoek bij mij en ook mijn oudste broer met zijn vriendin komen naar Londen.

Zaterdag ga ik naar Camnden Town dat schijnt een hele grote markt te zijn dus ben benieuwd! OWJA!! Heel belangrijk om te vertellen Maandag 15 April ga ik naar Harry Potter Warner Bros studio's, zoveel zin in !!!

Nou lieve mensen, jullie lezen het ik vermaak mij eigen goed hier! Het gaat goed hier met mij.. Doe mijn ding en leer erg hard! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie in Nederland


Heel veel liefs,
Leanne

  • 10 April 2013 - 15:28

    S. Broekema:

    Dear leanne, how is life? all good news, nice that you have such a lovely time and all is going well!
    Stuur je ons een opzet van je onderzokesvraag, kunnen we er een vakdocent aan koppelen.
    Hope to hear from you soon.
    Warm greetings.
    Mvrgr
    S. Broekema

  • 11 April 2013 - 12:00

    Chris Lijs:

    Hoi Leanne,

    Leuk je verslag te lezen en het enthousiasme waarmee je het schrijft. Fijn dat je het Front Office gedeelte kunt afronden. Zal eind mei tijdens mijn stagebezoek het verder met je afronden. Genietze van je tijd in Londen.

  • 13 April 2013 - 19:45

    Corine:

    Heej Lea!
    Leuk om weer een verhaaltje van je te lezen, gaat goed daar zo te horen. Ook al veel van Londen gezien en het boekje al goed gebruikt? Had je hele tijd terug nog berichtje gestuurd via whatsapp om je te bedanken voor je kaartje maar dit komt niet aan?? Veel succes nog daar en veel plezier volgende week met Sjoerd en Kim (wij krijgen die dagen Daya en Lewa te logeren...ben benieuwd ;))
    Groetjes Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Leanne

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 11796

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 08 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: